duminică, 13 februarie 2011

De dorul tau...

Afara-i frig, cu-ncet se lasa noaptea.
Tot e negru intuneric fara tine.
Steluta mea, gingasa iubita!
Ma-nec in lacrimile din sine.

Ce tristete e acuma cer?
Ce amar si dor m-apasa?
Si-ncerc din rasputeri
S-alung dorul.Dar nu ma lasa.

Ma-ntreb cu ce-s de vina
Ca am aripi frint de dorul tau.
Daca ai vedea si tu lumina…
Ce-si urmeaza drumul greu.

Tu nu esti acum, departe
Si-mi este greu brandus.
Te caut pe cer in noapte
Si-mi este dor nespus.

Nu-mi auzi inima cum bate?
Bate jalnic in zbuciumul de patimi
Apoi bate incetat, incet, in soapte
Cuprins de cerul plin de lacrimi.

Nu am ce sa iti las in loc,
Doar inima si un pic de noroc
Stiu! nu e mult dar e un suflet curat
Si cu toate acestea, e adevarat.

Va veni o zi cand se va sfarsi
Cand va fi, nimeni nu va sti.
Iar de voi pleca
Nu vei sti cat voi regreta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu