duminică, 13 februarie 2011

Acum, din nou te-ating...

Acum, din nou te-ating .. te strang cu drag
Adu-mi aminte de visul terminat
Fara sfarsit deschide-l
Caci vreau sa te sarut ... Acum!

Priveam in gol, cu gandul doar la tine
Nu incercam s-adorm, era atat de bine.
Mi-e atat de dor de vocea ta,
Mi-e atat de dor de gura ta,
Mi-e atat de dor sa iti soptesc ...
TE IUBESC!

Privesc in gol, dar n-am la cine ...
Ne-am despartit de mut ... Sti bine ...
Prea multe amintiri frumoase
S-au stins ...
Era un vis ...
Era frumos ...
Era ceva ce n-a mai fost.
Privesc in gol..... Si-adorm .....
Un vis ...
Nu ma trezesc ...
Un vis ...
Nu ma trezesc ...
TE IUBESC!

Cu mana dreapta ma cuprinde ...
Parfumul ei ...
Nu ma trezesc ...
Nu stii de ce? ... Ca TE IUBESC!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu